Nadia Kubicka, Spedytor w POLFROST
Usprawnienie transportu i handlu z Rosją zależy w znacznej mierze od polityki prowadzonej między Polską a Rosją. Największy wolumen obrotów handlowych, a co za tym idzie zwiększoną ilość transportów, zanotowano w momencie kiedy oba kraj nie prowadziły politykę wzajemnego „wykończania się”.
Ostatnie lata to nieustanna walka – Rosja co jakiś czas wprowadza zakazy na wwóz polskiego mięsa, polskich owoców i warzyw.
Początek zeszłego roku to brak zezwoleń transportowych dla polskich przewoźników, w wyniku czego praktycznie na dwa miesiące polscy przewoźnicy wypadli z rynku transportów do Rosji, a tysiące ciężarówek zostało zatrzymanych na granicy białorusko-rosyjskiej.
Jak wiadomo Rosja ma przewagę negocjacyjną w rozmowach z Polską i od tego jakie będą plany Rosji (te polityczne i handlowe) w stosunku do Polski zależy jak będzie wyglądać handel i transport z tym partnerem.
Nadia Kubicka, Spedytor w POLFROST
Usprawnienie transportu i handlu z Rosją zależy w znacznej mierze od polityki prowadzonej między Polską a Rosją. Największy wolumen obrotów handlowych, a co za tym idzie zwiększoną ilość transportów, zanotowano w momencie kiedy oba kraj nie prowadziły politykę wzajemnego „wykończania się”.
Ostatnie lata to nieustanna walka – Rosja co jakiś czas wprowadza zakazy na wwóz polskiego mięsa, polskich owoców i warzyw.
Początek zeszłego roku to brak zezwoleń transportowych dla polskich przewoźników, w wyniku czego praktycznie na dwa miesiące polscy przewoźnicy wypadli z rynku transportów do Rosji, a tysiące ciężarówek zostało zatrzymanych na granicy białorusko-rosyjskiej.
Jak wiadomo Rosja ma przewagę negocjacyjną w rozmowach z Polską i od tego jakie będą plany Rosji (te polityczne i handlowe) w stosunku do Polski zależy jak będzie wyglądać handel i transport z tym partnerem.
Nadia Kubicka, Spedytor w POLFROST
Usprawnienie transportu i handlu z Rosją zależy w znacznej mierze od polityki prowadzonej między Polską a Rosją. Największy wolumen obrotów handlowych, a co za tym idzie zwiększoną ilość transportów, zanotowano w momencie kiedy oba kraj nie prowadziły politykę wzajemnego „wykończania się”.
Ostatnie lata to nieustanna walka – Rosja co jakiś czas wprowadza zakazy na wwóz polskiego mięsa, polskich owoców i warzyw.
Początek zeszłego roku to brak zezwoleń transportowych dla polskich przewoźników, w wyniku czego praktycznie na dwa miesiące polscy przewoźnicy wypadli z rynku transportów do Rosji, a tysiące ciężarówek zostało zatrzymanych na granicy białorusko-rosyjskiej.
Jak wiadomo Rosja ma przewagę negocjacyjną w rozmowach z Polską i od tego jakie będą plany Rosji (te polityczne i handlowe) w stosunku do Polski zależy jak będzie wyglądać handel i transport z tym partnerem.
Nadia Kubicka, Spedytor w POLFROST
Usprawnienie transportu i handlu z Rosją zależy w znacznej mierze od polityki prowadzonej między Polską a Rosją. Największy wolumen obrotów handlowych, a co za tym idzie zwiększoną ilość transportów, zanotowano w momencie kiedy oba kraj nie prowadziły politykę wzajemnego „wykończania się”.
Ostatnie lata to nieustanna walka – Rosja co jakiś czas wprowadza zakazy na wwóz polskiego mięsa, polskich owoców i warzyw.
Początek zeszłego roku to brak zezwoleń transportowych dla polskich przewoźników, w wyniku czego praktycznie na dwa miesiące polscy przewoźnicy wypadli z rynku transportów do Rosji, a tysiące ciężarówek zostało zatrzymanych na granicy białorusko-rosyjskiej.
Jak wiadomo Rosja ma przewagę negocjacyjną w rozmowach z Polską i od tego jakie będą plany Rosji (te polityczne i handlowe) w stosunku do Polski zależy jak będzie wyglądać handel i transport z tym partnerem.
ul. Tyniecka 27/2
02-615 Warszawa, Polska
KRS: 0000097522
REGON 011883175
NIP 5261063249
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy – 153 500,00 zł
© 2025 Polfrost Internationale Spedition Sp. z o.o. | RODO / GDPR | Cookies - Polityka Prywatności.
Designed and Created by Trendmark.pl